Verkkokaupallamme on viisi eri toimitustapaa:
- kotitoimitus: koskee vain kukkakimppuja
- Postitoimitus: koskee vain sisustustuotteita
- toimitus kirkkoon: koskee vain hautajaiskimppuja
- toimitus kouluun: koskee vain valmistujaisruusuja
- nouto kaupasta: kaikki tuotteet
Verkokaupan kukkakimput toimitamme lähialueellamme suoraan ovelle asti. Toimitus tapahtuu iltapäivällä arkisin ja lauantaisin. Ennen klo 12 tehdyt tilaukset toimitamme samana päivänä. Klo 12 jälkeen tehdyt tilaukset toimitamme seuraavana arkipäivänä. Toimituskulut riippuvat toimituksen määräpaikasta. Kun valitset paikkakunnan tai määräpaikan listasta tehdessäsi tilauksen, näet toimituskulun.
Tilaukset voidaan myös hakea puutarhakeskuksestamme Pietarsaaressa, Kytömäentie 66.
Viikonlopun aikana toimitettavat tilaukset (lauantait sekä erikoissunnuntait kuten äitienpäivä) on tilattava perjantaina ennen klo 12, ellei muuta mainita verkkokaupassa.
Emme tee toimituksia sunnuntaisin, pyhäisin tai jouluaattona.
» Katso kotiintoimituksen alueet ja maksut
Postitse toimitettavat tuotteet toimitamme 2-3 arkipäivässä siitä, kun maksu on rekisteröity tilillämme. Tavarat toimitetaan joko kirjeenä tai postipakettina riippuen lähetyksen koosta ja painosta. Toimituskulut riippuvat lähetyksen koosta, 8–24 €. Toimitamme tuotteeme Suomeen.
Koskee vain hautajaiskimppuja. Toimitukset Pietarsaaren kirkkoihin ovat maksuttomia, muihin paikkakuntoihin maksullista.
» Katso hautajaiskimppujen toimitusmaksut
Koskee vain valmistujaisruusuja. Toimitukset Pietarsaaren ja Pedersören kouluihin ovat maksuttomia, muihin paikkakuntoihin maksullista.
Tilatessasi kimppuja kuvien avulla muista, että kukkasidonta on käsityötä. Kaksi kimppua ei koskaan voi olla aivan samanlaisia. Kaikkia kukkia ei ole aina saatavilla sesongista riippuen. Jos näin on, korvaamme puuttuvat kukat vastaavilla kukilla.
Verkkokaupan kautta tehdyissä ennakkotilauksissa tavarat tilataan ja maksetaan etukäteen, ja ne toimitetaan myöhemmin, kun tavaroita on varastossa. Toimitusaika ilmoitetaan mahdollisimman tarkasti sivun tekstissä, ja sinulle ilmoitetaan sähköpostitse, kun toimitus tapahtuu.
Jos ennakkotilattuja tuotteita ei voida toimittaa, esimerkiksi jos viljely epäonnistuu tai tuotetta ei tulekaan varastoon, palautamme kauppahinnan tavanomaisen menettelyn mukaisesti. Saat asiasta sähköpostia, jos näin tapahtuu.
Verkkokaupan hinnat sisältävät alv:n 24 %, mutta ei toimituskulua. Hinnat koskevat vain ostoja verkkokaupasta. Toimtusmaksu näkyy kun valitset toimitustavan kassalla.
Teknisiä vikoja hinnoittelussa: Hinnoittelussa ollessa itsestään selviä vikoja, eli sellaisia vikoja, jota asiakkaan on itse ymmärrettävä ovat vääriä, Sundin Puutarha voi viitata inhimilliseen vahinkoon tai tekniseen vikaan. Esimerkiksi siinä tapauksessa, kun 20 euron kimppu myydään 2 eurolla tai 20 sentillä.
Maksu suoritetaan turvallisesti Paytrailin SSL-suojatun e-maksupalvelun kautta. Sinun on oltava pankkiasiakkaana ja käyttää internetpankin tunnuksia tai käytössäsi on oltava voimassa oleva maksukortti / mobiilimaksusovellus voidaksesi tehdä tilauksen.
Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.
Kaikki verkkokaupassa tehdyt ostokset on maksettava viipymättä tilauksen yhteydessä, myös ennakkotilauksissa ja siinä tapauksessa, kun tilaus haetaan puutarhakeskuksesta.
Maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail. Paytrail tarjoaa maksua verkkopankin kautta, mobiilimaksua, korttimaksua sekä maksua laskua/osamaksua vastaan.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Katumisoikeus: Sundin Puutarha seuraa kuluttajansuojalakia ja kuluttaja-asiamiehen määräyksiä koskien e-kauppaa. Asiakkaalla on oikeus 14 päivän sisällä palauttaa postitse toimitetun tuotteen ja saada ostossumman takaisin (ei koske tuoretta kukkasidontaa). Sundin Puutarha maksaa palautuksen postimaksun.
Katumisoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä jälleenmyyntikelpoisia tuotteita. Tilausta ei voida purkaa, jos tuotteessa näy selkeitä käytön jälkiä.
Katumisoikeuden käyttötapa: Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun! Lähettäessäsi tuotteen takaisin, käytä aina tuotteen toimituspakkausta tai vastaavaa pakkausta, joka suojaa tuotetta tyydyttävällä tavalla.
Ostossumman palautus: Ostossumman palautus voi kestää vähintään 1-2 viikkoa. Ellei ostosumman palautus tapahtuu määritetyn ajan sisällä, ota heti yhteyttä meihin. Muista, että palautusoikeus ei koske tuotetta, jota on näkyvästi käytetty tai vahingoitu ja joka ei ole jällenmyyntikelpoinen.
Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee antaa vähintään sähköpostiosoite, nimi ja puhelinnumero jotta Sundin Puutarha voisi toteuttaa tilauksen, sekä suostua siihen, että Sundin Puutarha liittää henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Asiakas vastaa siitä, että sekä omat henkilötiedot että toimitustiedot ovat oikeita.
Henkilötietoja ei luovuta kolmannelle osapuolelle. Jos sinulla on kysymyksiä henkilötietojen käsittelystä, käänny Barbro Snellmanille, Sundin Puutarha, puh. 050 388 9592.
Kukat ovat tuoretavaraa ja tarvitsevat asianmukaista hoitoa, siksi myös vastaanottaja on osin vastuussa kukkakimpun elinajasta. Jos haluat tehdä reklamaation tilauksestasi tai jos sinulla on muita kysymyksiä, käänny puutarhakeskukseen Pietarsaaressa, puh. 050 388 9592.
© 2020 Sundin Puutarha Oy